اجرای برنامههای گسترده برای کیفیتبخشی آموزشی و توسعه عدالت در مدارس سیستان و بلوچستان

زاهدان- ندای باران- مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان، در آیین محوری بازگشایی مدارس استان اقدامات صورتگرفته در دو بخش «فضاهای آموزشی» و «کیفیتبخشی» را تشریح کرد و از دستاوردهای گسترده آموزش و پرورش استان در آغاز سال تحصیلی جدید خبر داد.
رسول صفرزائی این رویداد را «یک اتفاق بزرگ و ماندگار» برای آموزش و پرورش استان خواند و گفت: ما امسال با همکاری خیرین و سازمان ملی تعلیم و تربیت حدود ۲۰ هزار نوآموز کلاس اولی را زیرپوشش کلاسهای ویژه دوزبانه یکماهه قرار دادیم.
مدیرکل آموزش و پرورش استان با اشاره به پیام رئیس جمهور در خصوص توسعه تجهیزات و کیفیتبخشی آموزش افزود: معلمان استان ما زودتر از همه این پیام را دریافت کردند و در اصلاح روشهای تدریس موفق به کسب رتبه اول کشور شدند که همین امر مورد تقدیر مسئولان کشوری قرار گرفت.
وی در بخش دیگری از سخنانش از اقدامات صورتگرفته در حوزه فضاهای آموزشی قدردانی کرد و گفت: با تلاش نهاد های مختلف و توجه ویژه خیرین گام های مثبتی در راستای توسعه و تجهیز فضاهای آموزشی استان برداشته شده است.
صفرزائی از اجرای طرح «احسان دانش» خبر داد و بیان کرد: در این طرح تلویزیون هوشمند و تعاملی با همکاری دانشگاه صنعتی شیراز، کانون دانشآموختگان دانشگاه امام صادق (ع)، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) و ادارهکل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان به ۹ منطقه آموزشی اختصاص یافته است تا کلاسهای چندپایه از این ظرفیت بهرهمند شوند.
وی همچنین از تلاشهای مجمع خیرین مدرسهساز استان به ریاست آقای شهرکی تقدیر کرد و گفت: خیرین استان ۲۴۰ کتابخانه کلاسی را تجهیز و در راستای تأمین لوازم التحریر مورد نیاز دانش آموزان تلاش بسیاری کردند که جای قدردانی فراوان دارد.
مدیرکل آموزش و پرورش استان در پایان با قرائت قطعه شعری به استقبال سال تحصیلی جدید رفت و گفت: مهر را باید گرامی داشت؛ چرا که این فصل، نماد امید، تلاش و رشد علمی فرزندان این سرزمین است.
برچسب ها :آغاز سالتحصیلی جدید ، آموزش و پرورش ، زاهدان ، سیستان و بلوچستان ، صفرزائی مدیرکل
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰